Raised This Month: $12 Target: $400
 3% 

Kick/ban clients with running metamod and sourcemod?

Post New Thread Closed Thread   

blue zebra
BANNED
Old 05-18-2012 , 00:38   Re: Kick/ban clients with running metamod and sourcemod?

Hahah.
Quote:
that code snippet was made for a gsp owner who was testing the security of his servers
Blah, blah, blah. This application come from your rented server's FTP, buddy. You hacked multiple hosts for the root passwords. You haven't hosting, man. You use these passwords and you use these passwords to shut down more servers. This is a crime in the law, buddy.

In HUN:
Csakhogy neked nincsen saját hostingcéged, koma. Mások hostingjait törögeted. Nem nyugszol, míg a rendőrök nem kopogtatnak az ajtódon? Ne irogass PM-eket, mert nem érdekelsz. Unlak már nagyon.

Last edited by blue zebra; 05-18-2012 at 00:46.
Zephyrus
Cool Pig B)
Old 05-18-2012 , 00:45   Re: Kick/ban clients with running metamod and sourcemod?

Quote:
Originally Posted by blue zebra View Post
Hahah.

Blah, blah, blah. You hacked multiple hosts for the root passwords. You use these passwords and you use these passwords to shut down more servers. This is a crime in the law, buddy.
fortunately vilification is against the law as well. a court case would cost you hundred thousands of forints, it would take probably years because getting the data from foreign countries, for example steam chat logs and getting the data from ISPs would take months. Also as theres nothing to prove that I did anything you are implying, you cant win. Also you dont have anything to prove these. So go for it if you wish, but you shouldnt count on any results for a few years and also not for positive for you. And i havent even mentioned the lot of interventions you would be asked to attend to. so good luck with it
Cool Pig B)
Old 05-18-2012 , 00:46   Re: Kick/ban clients with running metamod and sourcemod?

Quote:
Hahah.
Blah, blah, blah. This application come from your rented server's FTP, buddy. You hacked multiple hosts for the root passwords. You haven't hosting, man. You use these passwords and you use these passwords to shut down more servers. This is a crime in the law, buddy.

In HUN:
Csakhogy neked nincsen saját hostingcéged, koma. Mások hostingjait törögeted. Nem nyugszol, míg nem kopogtatnak az ajtódon?
örülök hogy nem tudsz angolul, azt írtam hogy egy hostingtulajdonosnak készült, nem azt hogy magamnak hogy teszteljek, de ha elolvastad volna levelet még elis montam kinek készült

edit: ráadásul azt írtam hogy Ő tesztelte a hostingja biztonságát, nem én, én csak ezt a kódot írtam neki

edit2: jó tudni hogy van bérelt szerverem, egyre csúnyábbat fogsz bukni ennek a végére úgy érzem, nekem SEHOL nincs bérelt szerverem, főleg nem magyarországon

Last edited by Zephyrus; 05-18-2012 at 00:49.
blue zebra
BANNED
Old 05-18-2012 , 00:52   Re: Kick/ban clients with running metamod and sourcemod?

Örülök, hogy már csak ebbe tudsz belekötni.
Csak olvasni kellene tudni. Ott alul, tudod. Mint már sokszor leírtam, soha sehol nem tanultam angolt. Fórumokon ragadt, ami ragadt. De oroszul folytathatjuk, ha gondolod. Azt ugyanis tanultam.
Bukni? Látom továbbra sem akarod felfogni. Leszarom, melyik hostingot törögeted. Sokkal jóban vagyok, mivel soknál gondozok szervereket. Nem kerül semmibe párat rád uszítani. Nekem a kisujjamat sem kell megmozdítanom. Egyszerűen unok már utánad takarítani.
Részemről itt a vége.
This is the end from my side.

Last edited by blue zebra; 05-18-2012 at 00:58.
Zephyrus
Cool Pig B)
Old 05-18-2012 , 00:56   Re: Kick/ban clients with running metamod and sourcemod?

Quote:

Örülök, hogy már csak ebbe tudsz belekötni.
Csak olvasni kellene tudni. Ott alul, tudod. Mint már sokszor leírtam, soha, sehol nem tanultam angolt. Fórumokon ragadt, ami ragadt. De oroszul folytathatjuk, ha gondolod. Azt ugyanis tanultam.
Csak azért kötöttem bele, mert egyből olyat állítottál ami nem igaz, csak azért mert rosszul fordítottad. Viszont mondom, ahogy érzed. Attól függetlenül ez még nem így lesz mert te ezt mondod. Bérelt szerverem nincs is Mo-n, van egy VPS hozzáférésem Mo-n, szervereim a server-arena-tól ami német, illetve néhány szervergép amit felügyeletemre bíztak németországból és amerikából. Ahhoz hogy ebből bármi legyen, először bizonyítékot kell szerezned, amit meg nem tudsz, mivel ilyen ténylegesen nem történt. Rágalmazás is törvénytelen. De télleg, ha neked ez ér több százezer forintot és nagyon sok bíróságra és rendőrségre járást, akkor csak nyugodtan. Mivel ilyen soha nem történt, nincs mitől tartanom.

edit: mondom hogy azt csinálsz amit akarsz, attól még nem neked lesz igazad és mindezek könnyen visszanézhetőek az internetszolgáltatók jóvoltából, na van ennél fontosabb dolgom, chatterbottal beszélgess ha nagyon unatkozol

Last edited by Zephyrus; 05-18-2012 at 01:00.
GoD-Tony
Veteran Member
Old 05-18-2012 , 05:02   Re: Kick/ban clients with running metamod and sourcemod?

Take it up in a PM.

BAFFLED
Old 05-18-2012 , 13:06   Re: Kick/ban clients with running metamod and sourcemod?

hu hu hu
Closed Thread