Raised This Month: $13 Target: $400
 3% 

Showing results 1 to 19 of 19
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: imported_knick4life20
Forum: Tech Support 06-10-2005, 01:05
Replies: 20
Views: 3,588
yah im diab;ing the 3 u told me to right now...

yah im diab;ing the 3 u told me to right now thanx again u and crash and jtp

EDIT: well it crashed again, i disabled some heroes and im testing my server now.
Forum: Tech Support 06-10-2005, 00:46
Replies: 20
Views: 3,588
no im positive its not one of those cuz i used to...

no im positive its not one of those cuz i used to run reg and i ran all teose plugins with no problems. vittu i dont mean this in a gay way. but u and jtp I LOVE YOU, u guys r the best dude u helped...
Forum: Tech Support 06-10-2005, 00:32
Replies: 20
Views: 3,588
vittu i did the nonstock stuff and i found out it...

vittu i did the nonstock stuff and i found out it was one of the plugins
sh_avenger.amxx debug
sh_bass.amxx debug
;sh_batgirl.amxx debug
sh_bazooka.amxx debug
sh_blade.amxx debug
;sh_blink.amxx...
Forum: Tech Support 06-09-2005, 22:43
Replies: 20
Views: 3,588
plugins and not heroes is what u emean right?

plugins and not heroes is what u emean right?
Forum: Tech Support 06-09-2005, 22:31
Replies: 20
Views: 3,588
here are some pc stats 3.0 ghz 512 ram 80...

here are some pc stats
3.0 ghz
512 ram
80 hard rive

and that is really all that matters, i really gave u the full log when the server crash i promise and i am pretty sure a hero aint causing...
Forum: Tech Support 06-09-2005, 22:20
Replies: 20
Views: 3,588
any help u can give me other than logs? ...

any help u can give me other than logs?

EDIT: WOOPS I HAD LOGS ENABLED LOL ILL PSOT ONE NOW:
L 06/09/2005 - 07:15:34: -------- Mapchange --------
L 06/09/2005 - 07:15:45: [AMXX] Function is not...
Forum: Tech Support 06-09-2005, 22:14
Replies: 20
Views: 3,588
whats a log???? how do i enable them.... ...

whats a log???? how do i enable them....

plugins.ini:
; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)...
Forum: Tech Support 06-09-2005, 22:06
Replies: 20
Views: 3,588
tehere i edited it for u vittu sorry and btw i...

tehere i edited it for u vittu sorry and btw i always used console and ty
Forum: Tech Support 06-09-2005, 21:27
Replies: 20
Views: 3,588
Unusual Time Out

ok, i run my server in console and not gui and i have tried both, after like 3 minutes it freezes and i cant type anymore and all players time out. there are no error msgs so i have no idea what to...
Forum: Tech Support 06-05-2005, 18:18
Replies: 7
Views: 1,543
got any idea what i do for the second error and...

got any idea what i do for the second error and also this one,

AMXX] Loaded 17 admins from file
Cbuf_AddText: overflow
Cbuf_AddText: overflow
Cbuf_AddText: overflow
Cbuf_AddText: overflow...
Forum: Tech Support 06-05-2005, 18:06
Replies: 7
Views: 1,543
sorry jtp i dont wanna bother you but what is...

sorry jtp i dont wanna bother you but what is non-stock cuz i have the same problem and fixed half of it


SZ_GetSpace: overflow on chocolate [sw!rl]
SZ_GetSpace: overflow on...
Forum: Tech Support 04-25-2005, 16:51
Replies: 3
Views: 1,136
thanx guys but i ended up solving the problem by...

thanx guys but i ended up solving the problem by getting rid of amx and just using amx mod x.

Thanx though and guy if you wanna check out my server im me at TupacWasAKnick on AIM.

P.S. I...
Forum: Tech Support 04-24-2005, 20:55
Replies: 3
Views: 1,136
PacMan Error(Deleted the heros files and plugin.ini entry)

AMX 9.9 SH Mod 1.17.6
Superhero:PacMan

I had downloaded pacman cuz i thought it woudl be cool i mean what other hero has exploding bullets for a m4a1? Well it got annoying and i decided to take...
Forum: Tech Support 02-21-2005, 21:51
Replies: 1
Views: 758
Models (.mdl)

I know im an idiot for asking but i still do not know where to put mdl files for a hero. ive searched the topic and still i dont understand. plz someone with a good heart help me :cry: btw i have...
Forum: Tech Support 02-21-2005, 00:16
Replies: 4
Views: 1,124
Odd Thing where no players can join

hi guys. I have a problem with my superhero mod server any of u guys wanna join it ip is 192.168.2.2:27015, but that is the thing. a couple o' my friends said they saw the server but it doesnt ket...
Forum: Off-Topic / General Chat 02-20-2005, 22:29
Replies: 176
Views: 40,799
this is really wierd...since i used ur installer...

this is really wierd...since i used ur installer my ded server doesnt work at all could u help me?
Forum: Tech Support 11-07-2004, 10:24
Replies: 6
Views: 1,350
what is the servers model folder called(sorry im...

what is the servers model folder called(sorry im noob) :?:
Forum: Tech Support 11-07-2004, 10:22
Replies: 6
Views: 1,350
i mean i have madness in my plugins...

i mean i have madness in my plugins folder........but when i downloaded it there was a folder called madness and it conatined v_m3.mdl, which is a weapon file, where do i put that?
Forum: Tech Support 11-07-2004, 10:14
Replies: 6
Views: 1,350
How To Force Downloads [such as Vash (the deagle model)]

Hey, i just finally got amx, metamod, and sh mod installed and i feel still a little new because i want heroes such as morphoeus and madness and vash but i cant do it unless i know how to force...
Showing results 1 to 19 of 19

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 05:15.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Theme made by Freecode